جزئیات اجرایی دیوار زیرزمین

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
36,000تومان
13فروش موفق
محصول مورد تایید است
امتیاز محصول
bitahb
13 فروش

فایل اتوکدی جزئیات اجرایی دیوار زیرزمین

فرمت فایل:  dwg. اتوکد ۲۰۰۷ و ورژن های بالاتر.

  • با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی یک ساختمان در مرحله اول نیازمند ذوق هنری در امر طراحی و ذهنی خلاق در ارائه پیش طرح (کانسپت) و ارائه چندین نمونه (آلترناتیو) طرح اولیه می باشد باید دانش فنی و تجربه کافی هم در بحث طراحی با قابلیت اجرایی و هم در مورد اجرا نیازمند دقت فراوان می باشد.
  • داشتن یک نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی می باشد.
  • فایل موجود توسط طراحان مجرب رشته معماری طراحی شده است.
  • این فایل تمامی استاندارد های طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا می باشد. همچنین این فایل تمامی استاندارد های طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی و مهندسی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.
    کلیه فایلهای اتوکدی dwg. ارائه شده توسط سایت فایل تب قابلیت اجرایی دارد. تمامی ضوابط و استاندارهای یک پروژه اجرایی در آن لحاظ شده است.
    شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسین طراح و ناظر بررسی شده است و مشکلات آن برطرف شده است.از دیگر مزایای این فایل, کم حجم بودن آن است. بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت .dwg بوده و می توانید. آن را متناسب با طرح مورد نظر خود ویرایش نموده و از آن استفاده نمایید.توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد ۲۰۰۷ و ورژن های بالاتر از آن قابل اجراست.

    خرید و دانلود این فایل را به تمامی دانشجویان, طراحان, مهندسین و علاقمندان به نقشه کشی و رشته های معماری و مرمت و عمران و کلیه علاقمندان در بحث جزئیات اجرایی فاز دو پیشنهاد می کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جزئیات اجرایی دیوار زیرزمین”

محصولات مرتبط با این محصول

-40%
دتایل و جزییات کفشوی بام

فایل اتوکد دتایل و جزییات کفشوی بام

فایل اتوکدی دتایل و جزییات کفشوی بام ارائه شده توسط سایت فایل تب قابلیت اجرایی دارد. تمامی ضوابط و استاندارهای یک پروژه اجرایی در آن لحاظ شده است.

12 فروش 36,000تومان
-40%

فایل اتوکد دتایل و جزییات اسکوپ سنگ پلاک – اسکوب

فایل اتوکدی دتایل و جزییات اسکوپ سنگ پلاک – اسکوب ارائه شده توسط سایت فایل تب قابلیت اجرایی دارد. تمامی ضوابط و استاندارهای یک پروژه اجرایی در آن لحاظ شده است.

12 فروش 36,000تومان
-40%
دتایل و جزییات تیرچه کرومیت فلزی

فایل اتوکد دتایل و جزییات تیرچه کرومیت فلزی

فایل اتوکدی دتایل و جزییات تیرچه کرومیت فلزی ارائه شده توسط سایت فایل تب قابلیت اجرایی دارد. تمامی ضوابط و استاندارهای یک پروژه اجرایی در آن لحاظ شده است.

12 فروش 36,000تومان
-40%
دتایل و جزییات نرده

فایل اتوکد دتایل و جزییات نرده

فایل اتوکدی دتایل و جزییات نرده ارائه شده توسط سایت فایل تب قابلیت اجرایی دارد. تمامی ضوابط و استاندارهای یک پروژه اجرایی در آن لحاظ شده است.

12 فروش 36,000تومان