هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

تعداد صفحات: 13

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی”

محصولات مرتبط با این محصول

معرفی خانقاه های خراسان و کارکرد های انها

معرفی خانقاه های خراسان و کارکرد های انها نویسنده: فریده داودی مقدم تعداد صفحات: 25

12 فروش 3,000تومان

کارایی بلند مدت و کوتاه مدت در یک کارخانه خودروسازی یک مطالعه موردی اقتصاد سنجی

کارایی بلند مدت و کوتاه مدت در یک کارخانه خودروسازی یک مطالعه موردی اقتصاد سنجی تعداد صفحات: 19  

12 فروش 12,000تومان

انتخاب روش های سیستم بهینه برای بهبود لرزه ای و افزودن عمودی ساختمان های موجود

انتخاب روش های سیستم بهینه برای بهبود لرزه ای و افزودن عمودی ساختمان های موجود تعداد صفحات: 25

12 فروش 3,000تومان

چرخش شرکت حسابرسی، تخصص حسابرس و کیفیت حسابرسی در زمینه حسابرسی شهری

چرخش شرکت حسابرسی، تخصص حسابرس و کیفیت حسابرسی در زمینه حسابرسی شهری تعداد صفحات: 36

12 فروش 12,000تومان