هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

تعداد صفحات: 13

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی”

محصولات مرتبط با این محصول

چگونه جامعه شناسی با تاریخ شناخته می شود؟

چگونه جامعه شناسی با تاریخ شناخته می شود؟ تعداد صفحات: 14

12 فروش 3,000تومان

آشنايي و تحليل باغ هاي تاريخي روستايي ايران

آشنايي و تحليل باغ هاي تاريخي روستايي ايران نویسنده:علی علایی تعداد صفحات:22

12 فروش 3,000تومان

سرطان معده در FAP. افزایش نگران کننده میزان بروز

سرطان معده در FAP. افزایش نگران کننده میزان بروز تعداد صفحات:13

12 فروش 12,000تومان

سیستم های فعلی برنامه ریزی مجدد در پزشکی ترمیمی. از سلول های سوماتیک تا سلول های بنیادی پرتوان القایی

سیستم های فعلی برنامه ریزی مجدد در پزشکی ترمیمی. از سلول های سوماتیک تا سلول های بنیادی پرتوان القایی تعداد […]

12 فروش 12,000تومان