هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

تعداد صفحات: 13

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی”

محصولات مرتبط با این محصول

مقاله ویژگی معماری اسلامی آذربایجان در دوره صفویهویژگی معماری اسلامی آذربایجان در دوره صفویه

مقاله ویژگی معماری اسلامی آذربایجان در دوره صفویهویژگی معماری اسلامی آذربایجان در دوره صفویه

12 فروش 3,000تومان

بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی تعداد صفحات: 27  

12 فروش 12,000تومان

تاثیر استرس بر خواب

تاثیرات روان درمانی های مربوط به اختلال استرس پس از ضربه روحی بر اختلال های خواب یا همان تاثیر استرس […]

12 فروش 12,000تومان

تاثیر فناوری های لامپ بر کیفیت توان شبکه توزیع برق

تاثیر فناوری های لامپ بر کیفیت توان شبکه توزیع برق تعداد صفحات: 8

12 فروش 3,000تومان