هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

تعداد صفحات: 13

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی”

محصولات مرتبط با این محصول

مقاله آیینه

مقاله آیینه صفحه‌ای صیقلی، و معمولاً از جنس شیشه که پشت آن را برای انعکاس تصویر، با روی، نقره و […]

12 فروش 12,000تومان

مقاله تسفیه آب

پرکاربرد ترین مقاله تسفیه آب در کلیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و کلیه دستگاه های دولتی استفاده میشود با […]

12 فروش 12,000تومان

تدوین چهارچوب مفهومی حفاظت و بازآفرینی یکپارچه در بافتهای فرهنگی – تاریخی

تدوین چهارچوب مفهومی حفاظت و بازآفرینی یکپارچه در بافتهای فرهنگی – تاریخی نویسنده: پیروز حناچی و دیگران تعداد صفحات: 12

12 فروش 3,000تومان

گونه شناسی و تدوین ساختار هندسی کاربندی در معماری ایران

گونه شناسی و تدوین ساختار هندسی کاربندی در معماری ایران نویسنده: صاحب محمدیان منصور و دیگران تعداد صفحات: 13

12 فروش 3,000تومان