بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

تعداد صفحات: 27

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی”

محصولات مرتبط با این محصول

بازشناسي و تحليل جايگاه عناصر موجود در باغ ايراني. با تاكيد بر اصول ديني- آييني

بازشناسي و تحليل جايگاه عناصر موجود در باغ ايراني. با تاكيد بر اصول ديني- آييني نویسنده: احساس زمانی و دیگران […]

12 فروش 3,000تومان

عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی

عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی تعداد صفحات: 14

12 فروش 12,000تومان

مقاله نگاهی به مرمت گنبد در ایران

مقاله نگاهی به مرمت گنبد در ایران

12 فروش 3,000تومان

مقاله هندسه و روابط زیبایی شناسی

مقاله هندسه و روابط زیبایی شناسی

12 فروش 3,000تومان