بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

تعداد صفحات: 27

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی”

محصولات مرتبط با این محصول

سرطان معده در FAP. افزایش نگران کننده میزان بروز

سرطان معده در FAP. افزایش نگران کننده میزان بروز تعداد صفحات:13

12 فروش 12,000تومان

ارزيابی احتمالاتی منحنی های شكنندگی لرزه ای برای سكوی ثابت فلزی با در نظر گرفتن ناپايداری ديناميكی

ارزيابی احتمالاتی منحنی های شكنندگی لرزه ای برای سكوی ثابت فلزی با در نظر گرفتن ناپايداری ديناميكی تعداد صفحات: 18 […]

12 فروش 3,000تومان

بررسی تاثیر استفاده از افزودنیهای میکرونیزه تکتوسیلیکاتی بر بهبود خواص فیزیکی و مکانیکی اندود سنتی کاهگل

بررسی تاثیر استفاده از افزودنیهای میکرونیزه تکتوسیلیکاتی بر بهبود خواص فیزیکی و مکانیکی اندود سنتیکاهگل نویسنده: مسعود باتر و دیگران […]

12 فروش 3,000تومان

یک سیستم توصیه گر مبتنی بر محتوی برای پیشنهادات فروش و کوپن ‌های تجارت الکترونیک

یک سیستم توصیه گر مبتنی بر محتوی برای پیشنهادات فروش و کوپن ‌های تجارت الکترونیک تعداد صفحات: 17

12 فروش 12,000تومان