بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

تعداد صفحات: 27

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی”

محصولات مرتبط با این محصول

مقاله معرفی و نقد بر چند سند تصویری-تاریخی تازه یافته در مورد میدان نقش جهان

مقاله معرفی و نقد بر چند سند تصویری-تاریخی تازه یافته در مورد میدان نقش جهان

12 فروش 3,000تومان

بررسی تاثیر افزایش خدمات بر احتمال ورشکستگی شرکت های تولیدی

بررسی تاثیر افزایش خدمات بر احتمال ورشکستگی شرکت های تولیدی تعداد صفحات: 34

12 فروش 12,000تومان

شبکه داده های نام گذاری شده

شبکه داده های نام گذاری شده تعداد صفحات: 22

12 فروش 12,000تومان

استفاده از نمودارها در قراردادها افزایش قابلیت درک ارتباطات (مکاتبات) کسب و کار جهانی

استفاده از نمودارها در قراردادها افزایش قابلیت درک ارتباطات (مکاتبات) کسب و کار جهانی تعداد صفحات: 48  

12 فروش 12,000تومان