بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی

تعداد صفحات: 27

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بررسی اثرگذاری بازی سازی بر هدف مشارکت و گرایش به برند در زمینه بازاریابی”

محصولات مرتبط با این محصول

کاربرد رویکرد تئوری بازی در حل اختلافات مربوط به پروژه های ساختمانی

کاربرد رویکرد تئوری بازی در حل اختلافات مربوط به پروژه های ساختمانی تعداد صفحات: 11

12 فروش 12,000تومان

نقش دوپینگ در ترانزیستورهای نانولوله ای کربن با شکاف های بین سورسدرین

نقش دوپینگ در ترانزیستورهای نانولوله ای کربن با شکاف های بین سورسدرین تعداد صفحات: 18  

12 فروش 3,000تومان

مقاله وحدت هنری یادمان های ارامگاهی مدور سبک اذری

مقاله وحدت هنری یادمان های ارامگاهی مدور سبک اذری

12 فروش 3,000تومان

فراتر از برچسب ها بررسی استفاده از نقاط کوانتومی به عنوان اجزای تلفیقی سنجش ها، بیوپروب ها و بیوسنسور ها با استفاده از ترارسانی نوری

فراتر از برچسب ها بررسی استفاده از نقاط کوانتومی به عنوان اجزای تلفیقی سنجش ها، بیوپروب ها و بیوسنسور ها […]

12 فروش 12,000تومان