ارزش های تاثیر گذار بر رفتار مصرف پایدار بررسی رابطه مندی زمینه ای

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

ارزش های تاثیر گذار بر رفتار مصرف پایدار بررسی رابطه مندی زمینه ای

تعداد صفحات: 25

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارزش های تاثیر گذار بر رفتار مصرف پایدار بررسی رابطه مندی زمینه ای”

محصولات مرتبط با این محصول

نظریه ای برای یکپارچه سازی دانش در آموزش طراحی معماری

نظریه ای برای یکپارچه سازی دانش در آموزش طراحی معماری تعداد صفحات: 28

12 فروش 12,000تومان

ابعاد صندلی و اختلالات اسکلتی

  ابعاد صندلی و اختلالات اسکلتی ،اختلالات اسکلتی – عضلانی شایعترین و پرهزینه ترین صدمات شغلی محسوب می شود این […]

12 فروش 12,000تومان

جنسیت و ساختار برنامه درسی پنهان

جنسیت و ساختار برنامه درسی پنهان تعداد صفحات: 8

12 فروش 12,000تومان

مقاله رفتار عابر پیاده در ارتباط با مکان های مسکونی و تجاری – مطالعه موردی منطقه 6 شهردار تهران

مقاله رفتار عابر پیاده در ارتباط با مکان های مسکونی و تجاری – مطالعه موردی منطقه 6 شهردار تهران

12 فروش 3,000تومان