عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه

تعداد صفحات: 25

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه”

محصولات مرتبط با این محصول

مقاله تدفین عصر آهن در مرکز فلات ایران -مطالعه موردی محوطه سفالین پیشوا

مقاله تدفین عصر آهن در مرکز فلات ایران -مطالعه موردی محوطه سفالین پیشوا

12 فروش 3,000تومان

دریاچه شورابیل

دریاچه شورابیل؛ نگین درخشان اردبیل شهر اردبیل در استان اردبیل با آب و هوای سرد و کوهستانی و در ارتفاع […]

12 فروش 12,000تومان

طراحی بهینه یک کنترل گر غیر خطی برای سیستم ترمز ضد قفل

طراحی بهینه یک کنترل گر غیر خطی برای سیستم ترمز ضد قفل تعداد صفحات: 54

12 فروش 12,000تومان

هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی تعداد صفحات: 23

12 فروش 12,000تومان