عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه

تعداد صفحات: 25

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه”

محصولات مرتبط با این محصول

نقدي بر فرضيه الگوي چهارباغ در شكلگيري باغ ايراني

نقدي بر فرضيه الگوي چهارباغ در شكل گيري باغ ايراني نویسنده: وحید حیدر نتاج و دیگران تعداد صفحات: 14

12 فروش 3,000تومان

مدیریت سرمایه و درآمد شواهدی از مدل های کسب و کار بانکداری جایگزین

مدیریت سرمایه و درآمد شواهدی از مدل های کسب و کار بانکداری جایگزین تعداد صفحات: 22

12 فروش 12,000تومان

تاثیر استرس بر خواب

تاثیرات روان درمانی های مربوط به اختلال استرس پس از ضربه روحی بر اختلال های خواب یا همان تاثیر استرس […]

12 فروش 12,000تومان

محدودیت های زمین شناسی و ایزوتوپی در تکامل فلززایی ذخایر روی-مس رسوبی برزیل

محدودیت های زمین شناسی و ایزوتوپی در تکامل فلززایی ذخایر روی-مس رسوبی برزیل تعداد صفحات: 37  

12 فروش 12,000تومان