عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه

تعداد صفحات: 25

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عوامل موثر بر نگرش و آگاهی مصرف کننده ها برای مشارکت در سیستم جمع آوری پسماندهای الکترونیک مطالعه موردی در نیجریه”

محصولات مرتبط با این محصول

مقاله هنر معماری ایران در دوره تیموریان

مقاله هنر معماری ایران در دوره تیموریان

12 فروش 3,000تومان

استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بررسی آنلاین و عملکرد هتل

استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بررسی آنلاین و عملکرد هتل تعداد صفحات: 24

12 فروش 12,000تومان

تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری تعداد […]

12 فروش 12,000تومان

کاهش جریان هجومی در ترانسفورماتورهای سه فاز با خنثی ایزوله شده

کاهش جریان هجومی در ترانسفورماتورهای سه فاز با خنثی ایزوله شده تعداد صفحات:  15

12 فروش 3,000تومان