هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

تعداد صفحات: 23

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی”

محصولات مرتبط با این محصول

مدلسازی عددی پدیده ضربه قوچ با استفاده از یک مدل اندرکنش سیال – سازه

مدلسازی عددی پدیده ضربه قوچ با استفاده از یک مدل اندرکنش سیال – سازه تعداد صفحات: 9

12 فروش 12,000تومان

مقاله اکو و شرایط آن

به طور کلی موضوعات متنوعی پیرامون حقوق بین الملل جهت بررسی و مطالعه  وجود دارد که بسیاری از آنها میتوانند […]

12 فروش 12,000تومان

تلفن همراه و استفاده از آن

مجموعه مقالات علمی مفید راجع به تلفن همراه و استفاده از آن و موضوعات علمی دیگر در حوزه ها و […]

12 فروش 12,000تومان

بررسي آرامگاه شاه اسماعيل اول در اردبيل از منظر باستان شناسي

بررسي آرامگاه شاه اسماعيل اول در اردبيل از منظر باستان شناسي نویسنده: حسن یوسفی و دیگران تعداد صفحات: 11

12 فروش 3,000تومان