هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی

تعداد صفحات: 23

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هنگام تاثیر متقابل بازاریابی و نوآوری مطالعه موردی شرکت های جهانی”

محصولات مرتبط با این محصول

داروهایی که تولید شیر در طی شیردهی را تحت تاثیر قرار می دهند

داروهایی که تولید شیر در طی شیردهی را تحت تاثیر قرار می دهند تعداد صفحات: 5

12 فروش 12,000تومان

مقاله موقعیت اجتماعی واقفان در عصر صفوی با استناد وقفنامه ها

مقاله موقعیت اجتماعی واقفان در عصر صفوی با استناد وقفنامه ها

12 فروش 3,000تومان

مقاله بناهاي آرامگاهی با پلان نيم هشت در گسترة فرهنگی ایران

مقاله بناهاي آرامگاهی با پلان نيم هشت در گسترة فرهنگی ایران

12 فروش 3,000تومان

بازشناسی قلعه زهک(زهنگ) بر اساس مقایسه تطبیقی

بازشناسی قلعه زهک(زهنگ) بر اساس مقایسه تطبیقی نویسنده: حسن درخشی تعداد صفحات:24

12 فروش 3,000تومان