عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی

تعداد صفحات: 14

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی”

محصولات مرتبط با این محصول

مقاله نقش غالب الگوهای عام اولیه در طراحی محله های مسکونی معاصر

مقاله نقش غالب الگوهای عام اولیه در طراحی محله های مسکونی معاصر

12 فروش 3,000تومان

از حسابداری تا ارزش شرکت

از حسابداری تا ارزش شرکت تعداد صفحات: 11

12 فروش 12,000تومان

تجزیه تحلیل کمی اسانس ها در عطر با استفاده از وضوح منحنی چند متغیره همراه با کروماتوگرافی گازی دو بعدی جامع

تجزیه تحلیل کمی اسانس ها در عطر با استفاده از وضوح منحنی چند متغیره همراه با کروماتوگرافی گازی دو بعدی […]

12 فروش 12,000تومان

ارزش های تاثیر گذار بر رفتار مصرف پایدار بررسی رابطه مندی زمینه ای

ارزش های تاثیر گذار بر رفتار مصرف پایدار بررسی رابطه مندی زمینه ای تعداد صفحات: 25

12 فروش 12,000تومان