عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی

تعداد صفحات: 14

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در تجارت موبایل در مالزی”

محصولات مرتبط با این محصول

گزارش ماکسیم سیرو جمعه مسجد اردبیل

گزارش ماکسیم سیرو جمعه مسجد اردبیل نویسنده: ماکسیم سیرو ترجمه:  نادیا ایمانی تعداد صفحات: 16

12 فروش 3,000تومان

مرمت از معنا تا شکل

مرمت از معنا تا شکل نویسنده: سید بهشید حسینی تعداد صفحات: 11  

12 فروش 3,000تومان

تغذیه

نیاز انسان به خوراک و تغذیه  یکی از احتیاجات طبیعی یا فیزیولوژیک است که مهم‌ترین عامل بقای زندگی و طول عمر می‌باشد. احتیاج به خوراک دائمی […]

12 فروش 12,000تومان

در مورد اثرات نوسان درآمد بر توزیع درآمد شواهدی نامتقارن از داده های سطح ایالتی در آمریکا

در مورد اثرات نوسان درآمد بر توزیع درآمد شواهدی نامتقارن از داده های سطح ایالتی در آمریکا تعداد صفحات: 26 […]

12 فروش 12,000تومان