تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

تعداد صفحات: 26

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری”

محصولات مرتبط با این محصول

تقاضای ذینفعان برای کیفیت حسابداری و سودمندی اقتصادی حسابداری در شرکت های خصوصی در ایالات متحده

تقاضای ذینفعان برای کیفیت حسابداری و سودمندی اقتصادی حسابداری در شرکت های خصوصی در ایالات متحده تعداد صفحات: 22

12 فروش 12,000تومان

بررسی آزمایشی مقاومت انتقال برشی بتن خود متراکم با مقاومت بالا و طبیعی

بررسی آزمایشی مقاومت انتقال برشی بتن خود متراکم با مقاومت بالا و طبیعی تعداد صفحات: 24

12 فروش 3,000تومان

مواد هیبریدی آلی- غیر آلی هترومتالیک مبتنی بر پلی اگزومتالات برای جذب سریع و تفکیک انتخابی متیلن بلو از محلول های آبی

مواد هیبریدی آلی- غیر آلی هترومتالیک مبتنی بر پلی اگزومتالات برای جذب سریع و تفکیک انتخابی متیلن بلو از محلول […]

12 فروش 12,000تومان

مقاله بناهاي آرامگاهی با پلان نيم هشت در گسترة فرهنگی ایران

مقاله بناهاي آرامگاهی با پلان نيم هشت در گسترة فرهنگی ایران

12 فروش 3,000تومان