تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

تعداد صفحات: 26

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری”

محصولات مرتبط با این محصول

مقاله نقش خاطره جمعی در باززنده سازی بافتهای شهری

مقاله نقش خاطره جمعی در باززنده سازی بافتهای شهری

12 فروش 3,000تومان

بررسي آرامگاه شاه اسماعيل اول در اردبيل از منظر باستان شناسي

بررسي آرامگاه شاه اسماعيل اول در اردبيل از منظر باستان شناسي نویسنده: حسن یوسفی و دیگران تعداد صفحات: 11

12 فروش 3,000تومان

مقاله هندسه و روابط زیبایی شناسی

مقاله هندسه و روابط زیبایی شناسی

12 فروش 3,000تومان

چگونه حرکات چشم بر ارزیابی محصول تاثیر می گذارد

چگونه حرکات چشم بر ارزیابی محصول تاثیر می گذارد تعداد صفحات: 16

12 فروش 12,000تومان