تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

تعداد صفحات: 26

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری”

محصولات مرتبط با این محصول

معنای پوشش در معماری عصر صفوی

معنای پوشش در معماری عصر صفوی نویسنده: هادی صفایی پور تعداد صفحات: 10

12 فروش 3,000تومان

مواد هیبریدی آلی- غیر آلی هترومتالیک مبتنی بر پلی اگزومتالات برای جذب سریع و تفکیک انتخابی متیلن بلو از محلول های آبی

مواد هیبریدی آلی- غیر آلی هترومتالیک مبتنی بر پلی اگزومتالات برای جذب سریع و تفکیک انتخابی متیلن بلو از محلول […]

12 فروش 12,000تومان

الکترو سنتز مواد آلی – راهی برای کاربرد بیشتر. یک بررسی کوتاه

الکترو سنتز مواد آلی – راهی برای کاربرد بیشتر. یک بررسی کوتاه تعداد صفحات: 10

13 فروش 12,000تومان

پیش بینی رشد ناپیوسته ترک خستگی در پلی اتیلن با تراکم بالا بر اساس تئوری لایه ترک همراه با پارامتر های متغیر لایه ترک

پیش بینی رشد ناپیوسته ترک خستگی در پلی اتیلن با تراکم بالا بر اساس تئوری لایه ترک همراه با پارامتر […]

12 فروش 12,000تومان