تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری

تعداد صفحات: 26

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاثیرات تجارب نام تجاری بر وفاداری به نام تجاری عوامل واسطه و میانجی علاقه و اعتماد به نام تجاری”

محصولات مرتبط با این محصول

عوامل پیش بینی کننده ی شکست پروتکل تک دوز منوتروکسات در درمان حاملگی خارج رحمی

عوامل پیش بینی کننده ی شکست پروتکل تک دوز منوتروکسات در درمان حاملگی خارج رحمی تعداد صفحات: 15

12 فروش 12,000تومان

تغذیه

نیاز انسان به خوراک و تغذیه  یکی از احتیاجات طبیعی یا فیزیولوژیک است که مهم‌ترین عامل بقای زندگی و طول عمر می‌باشد. احتیاج به خوراک دائمی […]

12 فروش 12,000تومان

بیوسنسور حساس DNA تولید شده با نانوذرات طلاپلی (پی-آمینو بنزوییک اسید) الکترود اصلاح شده با نانولوله های کربنی

بیوسنسور حساس DNA تولید شده با نانوذرات طلاپلی (پی-آمینو بنزوییک اسید) الکترود اصلاح شده با نانولوله های کربنی تعداد صفحات: […]

12 فروش 12,000تومان

بررسی راهبردهای آفلود رایانشی برای بهبود عملکرد برنامه هایی که روی دستگاه های موبایل اجرا می شوند

بررسی راهبردهای آفلود رایانشی برای بهبود عملکرد برنامه هایی که روی دستگاه های موبایل اجرا می شوند تعداد صفحات: 30

12 فروش 12,000تومان