بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال

مشاهده پیش نمایش

Report Abuse
12,000تومان
12فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
bitahb
12 فروش

بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال

تعداد صفحات: 20

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بررسی حس روانی برند در مصرف کنندگان بزرگسال”

محصولات مرتبط با این محصول

قابلیت اطمینان دیوارهای برشی بر پایه‌ فولاد سرد نورد شده، تحت تاثیر تنوع در واکنش اتصال دهنده ها

قابلیت اطمینان دیوارهای برشی بر پایه‌ فولاد سرد نورد شده، تحت تاثیر تنوع در واکنش اتصال دهنده ها تعداد صفحات: […]

13 فروش 3,000تومان

هیئت استانداردهای حسابداری دولتی (GASB)

هیئت استانداردهای حسابداری دولتی (GASB) تعداد صفحات: 14  

12 فروش 12,000تومان

TOSI یک روش ارزیابی اثر شبکه اجتماعی اعتماد محور در شبکه های اجتماعی زمینه ای

TOSI یک روش ارزیابی اثر شبکه اجتماعی اعتماد محور در شبکه های اجتماعی زمینه ای تعداد صفحات: 21  

12 فروش 12,000تومان

ساختار مقیاس هوشی وکسلر برای کودکان-نسخه چهارم در یک گروه از کودکان مبتلا به ADHD

ساختار مقیاس هوشی وکسلر برای کودکان-نسخه چهارم در یک گروه از کودکان مبتلا به ADHD تعداد صفحات: 25

12 فروش 12,000تومان